Chasing Mavericks
Surffari-ikoni Jay Moriarityn elämään perustuva elokuva kertoo nuoren miehen pakkomielteisestä halusta surffata maailman vaarallisimmilla aalloilla sekä paikallisesta legendasta, joka kouluttaa häntä. Mentorointi kehittyy elämänikäiseksi ystävyydeksi, kun kaksikko huomaa, että huikeinta elämässä on venyttää rajojaan ja tavoitella unelmaansa.
Chasing Mavericks on inspiroiva tositarina surffari-ikoni Jay Moriaritysta. Kun 15-vuotias Jay saa tietää, että myyttinen Mavericks-surffipaikka, Maan suurimpia aallokoita, on lähellä hänen Santa Cruzin kotiaan, hän pestaa paikallisen legendan, Frosty Hessonin, kouluttamaan itseään aallokon kesyttämisessä. Kun Jayn ja Frosty ryhtyvät mahdottomaan yritykseen, syntyy elämänikäinen ystävyys, joka muuttaa heidän elämänsä, ja Maverickin kesyttäminen merkitsee enemmän kuin surffaamista. Chasing Mavericks on kuvattu surffimaailman suurten nimien avulla, ja se sisältää kaikkien aikojen huimimpia aaltokohtauksia.