Chicago
Michiganjärven tyhjentäminen paljastaa Chicagon salaisen historian. Uusimman ääniluotaintekniikan avulla paljastuu katastrofi, jossa kuoli 300 ihmistä, selviää traaginen joulumysteeri, ja ratkaiseva merikoulutusohjelma toisen maailmansodan ajalta sekä paljastuu insinööritaidon ihme, joka estää maailman nopeimmin kasvavan kaupungin tukehtumisen.