Clouds
Nuori muusikko Zach Sobiech saa innoittavassa tositarinassa tietää syöpänsä levinneen ja elinaikaa olevan jäljellä vain muutamia kuukausia. Aika on rajallinen, joten hän toteuttaa unelmansa ja tekee levyn tietämättä, että siitä tulee pian viraalinen ilmiö. Musiikki antaa Zachin elämälle lopulta uuden merkityksen. Se auttaa hänet löytämään täydellisen keinon jättää hyvästit laululla, jota kuunnellaan eri puolilla maailmaa.
Zach Sobieh on uskomattomassa tositarinassa 17-vuotias hyväntuulinen lukiolainen, jolla on musiikillisia lahjoja. Viimeistä lukiovuotta on kulunut pari viikkoa, ja Zach on juuri pyytänyt pitkäaikaista ihastustaan ulos. Zachin maailma kuitenkin mullistuu, sillä hän saa tietää syöpänsä levinneen ja elinaikaa olevan jäljellä vain puoli vuotta. Aika on rajallinen, joten Zach ja hänen paras ystävänsä ja lauluntekijäkumppaninsa Sammy päättävät toteuttaa unelmansa ja tehdä levyn. Heidän yllätyksekseen siitä tulee pian viraalinen ilmiö. Aika on kuitenkin loppumassa, ja Zach joutuu kohtaamaan todellisuuden. Vietti hän elämänsä viimeiset hetkensä miten tahansa, hänen läheisensä kärsivät, mukaan luettuna hänen elämänsä rakkaus Amy. Zachin terveydentilan heikentyessä hän joutuu tekemään vaikeita päätöksiä, miten ja kenen kanssa viettää aikaansa. Hän löytää lopulta parhaan tavan jättää hyvästit musiikin avulla hittikappaleen CLOUDS syntyessä. Zachin innoittava tarina tarkastelee elämän kaksijakoisuutta koruttomasti, koskettavasti ja kauniisti yhdistettynä mieltä ylentävän musiikkiin. Se on kuin testamentti, joka kertoo, mitä tapahtuu, kun jokaista päivää alkaa elää kuin elämänsä viimeistä.