Conviction
Työssäkäyvä äiti rämpii asianajajatutkinnon läpi voidakseen edustaa oikeudessa veljeään, joka on tuomittu murhasta väärin perustein.
Nuoren naisen elämä menee pirstaleiksi, kun hänen rakas veljensä Kenny tuomitaan murhasta elinkautiseen vankeustuomioon. Betty Anne on täysin vakuuttunut veljensä syyttömyydestä ja aloittaa 18 vuotta kestävän urakan vapauttaakseen hänet uusimman rikostutkimusteknologian avulla. Tosielämää peilailevan, inspiroivan ja koskettavan draaman keskiössä on sisarusten välinen järkkymätön side.