Cyrus
John C. Reilly, Jonah Hill ja Marisa Tomei tähdittävät tätä erikoista komediaa, jossa eronnut mies rakastuu yksinhuoltajaäitiin ja joutuu kilpailemaan naisen huomiosta tämän 15-vuotiaan pojan kanssa.
John C. Reilly, Jonah Hill ja Marisa Tomei tähdittävät tätä erikoista komediaa rakkaudesta, perheestä ja napanuoran katkaisemisesta. Kun John (Reilly) tapaa Mollyn (Tomei), hän uskoo löytäneensä täydellisen naisen. On vain yksi ongelma: Mollyn takertuvainen poika Cyrus (Hill) ei aio antaa toisen miehen tulla hänen ja äitinsä väliin. Tarina on täynnä hysteerisen noloja tilanteita Johnin ja Cyrusin kisatessa Mollyn ykkösmiehen paikasta.