The Making of What If...?
Lähde Marvel Studiosin luovan tiimin mukaan kekseliään What If...? -animaatiosarjan kulisseihin. Tutustu siihen, kuinka sarjan epätavanomaiset tarinat luotiin ja kuinka sen ainutlaatuinen animaatiotyyli saavutettiin. Vieraile studiossa ja seuraa, kuinka tunnettu näyttelijä, Jeffrey Wright, lainaa ääntään Seuraajalle ja herättää Marvel-sarjakuvien ikonisen hahmon uudella tavalla henkiin.
Lähde Marvel Studiosin luovan tiimin mukaan kekseliään ja hämmästyttävän What If...? -animaatiosarjan kulisseihin. Tutustu siihen, kuinka sarja sai vaikutteita ja inspiraatiota klassisesta taiteesta, kuten Norman Rockwellin teoksista. Näe, kuinka näytellyissä elokuvissa käytettyjä elokuvantekotekniikoita hyödynnettiin What If...? -sarjan animoinnissa, minkä ansiosta sarjasta tuli vaikuttavan elokuvamainen. Syvenny käsikirjoitusprosessiin ja opi, kuinka sarjan epätavanomaiset tarinat hahmoteltiin ja toteutettiin. Vietä aikaa studiossa ja seuraa, kuinka tunnettu näyttelijä, Jeffrey Wright, lainaa ainutlaatuista ääntään Seuraajalle ja herättää Marvel-sarjakuvien ikonisen hahmon uudella tavalla henkiin. Tämä ASSEMBLED-dokumenttisarjan osa käsittelee kiehtovalla ja kattavalla tavalla ohjelmaa, joka rohkenee kysyä "entä jos...?"