Deadfall
Kummallisten olosuhteiden saatettua yhteen kultasepän ja avioparin he päättävät ryöstää rikkaan playboyn jalokiviomaisuuden.
Michael Caine esittää toipuvaa alkoholistia ja jalokivivarasta nimeltä Henry Clarke, joka päätyy Fé Moreau -nimisen arvoituksellisen naisen kartanoon. Siellä Clarkelle selviää Fé Moreaun haluavan maata hänen eikä miehensä Richardin kanssa. Näennäisen yksitotinen tilanne käy jännittävämmäksi, kun kodin asukit päättävät ryöstää rikkaan playboyn jalokiviomaisuuden.