Deep Rising – uhka syvyyksistä
Valmistaudu jännittämään tämän jännän elokuvan seurassa. Tämä pysäyttämätön merillä seilaava toimintatrilleri painaa täyttä höyryä eteenpäin. Kun häikäilemättömien kaappaajien joukko tunkeutuu maailman ylellisimmälle risteilyalukselle, he järkyttyvät huomatessaan, että matkustajat ovat kadonneet. Mutta se ei tarkoita, että he olisivat yksin. Jokin kauhistuttava piilottelee nurkan takana: tappava voima tutkimattoman meren syvyyksistä, ja se alkaa viedä tunkeilijoita yksi kerrallaan. Treat Williams ja Famke Janssen johtavat selviytyjien joukkoa, joiden selviytymismahdollisuudet ovat huonot, kun he yrittävät taistella itsensä hengissä pois alukselta.