Deion's Double Play
Röyhkeä. Sähköinen. Puoleensa vetävä. Olisi vaikeaa löytää toista urheilijaa, jonka taitavuus kentällä vastaisi itse persoonaa yhtä paljon kuin Deion Sandersin kohdalla. Oli muitakin useampaa lajia harjoittavia tähtiä, mutta ei ollut ketään, joka olisi vetänyt vertoja miehelle, joka rakasti huomion keskipisteenä oloa niin paljon, että hän kutsui itseään nimellä "Prime Time" – "Paras katseluaika".
Röyhkeä. Sähköinen. Puoleensa vetävä. Olisi vaikeaa löytää toista urheilijaa, jonka erinomaisuus kentällä vastaisi itse persoonaa yhtä paljon kuin Deion Sandersin kohdalla. Toki oli muita tähtiä, jotka harjoittivat useampaa kuin yhtä urheilulajia, ja oli muita, joiden yksilöllisyys viehätti myös. Mutta ei ollut ketään, joka olisi vetänyt vertoja miehelle, joka rakasti huomion keskipisteenä oloa niin paljon, että hän kutsui itseään nimellä "Prime Time" – "Paras katseluaika". Eikä mikään hetki tuonut esille hänen kykyjään ja rajoittamatonta omistautuneisuuttaan paremmin kuin villi 24-tuntinen lokakuussa 1992, kun Sanders sovitti ammattilaisjalkapallopelin parin kauden jälkeisen baseball-pelin väliin, kahdessa eri kaupungissa, jotka ovat satojen kilometrien päässä toisistaan. Nyt NFL Films ja ohjaaja Ken Rodgers yhdessä SMAC Entertainmentin kanssa kertovat tarinan uskomattomasta urheilullisuudesta ja logistiikasta – alkaen Pittsburghistä, missä Sanders oli Braves-joukkueen kanssa pelaamassa kansallista mestaruussarjaa, sitten jatkaen Miamiin, kun hän pelasi Falconsin riveissä seuraavana päivänä, ja lopulta palaten takaisin Pittsburghiin, missä hän pelasi saman päivän iltana taas Bravesin riveissä. Kyseessä oli kamppailu aikaa vastaan ja joidenkin mielestä pelkkä julkisuustempaus. Mutta kaiken kiistanalaisuuden ja julkeuden takana oli myös ihmeellinen urheilija, joka halusi sovittaa yhteen rakkautensa kahteen lajiin.