Devil's Child
Vastasyntyneen tytön tulo aiheuttaa pikkuhiljaa Cairnin perheen hajoamisen, varsinkin omalaatuisen 9-vuotiaan Joshuan kohdalla, jonka hyvä kasvatus saa pahaenteisen käänteen.