Dino ja kuolemankamppailu
Vuonna 2006 löydettiin niin suuri fossiili, että se piti kuljettaa osissa. Se sisälsi kaksi taistelevaa dinosaurusta – 10-tonninen kasveja syövä triceratops ja mahtava, tuntematon peto, joka oli kooltaan kymmeneksen triceratopsista, mutta pystyi kaatamaan panssaroidun jätin. Löytö voi muuttaa käsityksemme esihistoriallisesta maailmasta.
Tyrannosaurus rex on ollut dinosaurusten maailman kiistaton kuningas, mutta asia voi olla muuttumassa. Vuonna 2006 löydettiin niin suuri fossiili, että se piti kuljettaa osissa. Se sisälsi kaksi miltei kokonaista taistelevaa dinosaurusta – 10-tonninen kasveja syövä triceratops ja mahtava, tuntematon peto, joka oli kooltaan kymmeneksen triceratopsista, mutta pystyi kaatamaan panssaroidun jätin. Löytö ja uusi tutkimus voivat muuttaa käsityksemme esihistoriallisesta maailmasta. Liity tutkijoiden ja paleontologien seuraan ja katso Dino ja kuolemankamppailu.