Disney Channel Holiday House Party
BUNK'D-tähti Miranda May juontaa tämän vuodenvaihteen sketsiohjelman, jossa esiintyy joukko Disney Channel -fanien suosikkeja. Erikoisohjelma on kuvattu etänä tähtiemme kodeissa ja tarjoaa mielikuvituksellisia ja viihdyttäviä sketsejä: mukana ärsyttävä somevaikuttaja, jonka luona käy kolme joulukummitusta: ovikellokamera, joka kuvaa pukin epäonnistumiset aattona sekä traileri musiikkiparodiaan nimeltä "Esikoulumusikaali".