Disney Channel's Epic Holiday Showdown
Disney Channel -tähdet tekevät yhteistyötä suoriutuessaan hulluista haasteista ja yrittävät perua loitsun, jolla Scrooge on noitunut joulun.
Joulu on vaarassa, kun Ebenezer Scrooge noituu juhlakauden! Disney Channel -tähdet saavat tehtäväkseen joulun pelastamisen. Heidän pitää suoriutua hauskoista, hulluista ja vauhdikkaista haasteista peruakseen loitsu ja pelastakseen kaikkien lempijuhla.