Disney My Music Story: Perfume
J-pop-bändi Perfume esiintyy tässä alkuperäisessä musiikki- ja dokumenttisarjassa “Disney’s My Music Story”. Ohjelmassa mukana Perfumen elämäntarinat, intohimo musiikkia kohtaan, Disney-muistot ja muuta.