Disneyn ihmeellinen maailma esittää: Pieni merenneito -live!
Alkuperäiselle animaatioklassikolle ja sen ajattomalle musiikille tehty kunnianosoitus vie katsojat taikamatkalle aaltoihin tähtinäyttelijöiden tulkitsemien musiikkiesitysten kautta, jotka on sommiteltu yhteensopiviksi alkuperäiseen elokuvaan. Tämä uskomaton yhdistelmä sisältää taidokkaita lavasteita ja pukuja, sekä alkuperäisen piirroselokuvan musiikin.