Doctor Dolittle 3
Maya Dolittle (Kyla Pratt) haluaisi olla ihan tavallinen teini, mutta on yksi pieni ongelma: hän on perinyt isänsä hämmästyttävän kyvyn puhua eläinten kanssa. Tämän vuoksi hän joutuu mitä oudoimpiin tilanteisiin, ajaen näin sekä ystävänsä että vanhempansa hulluuden partaalle.