Dọlápò is Fine
Dọlápọ̀ valmistuu pian englantilaisesta sisäoppilaitoksesta ja saadakseen työn kaupungista, hänen on piilotettava hiuksensa ja vaihdettava nimensä. Dọlápọ̀ ostaa peruukin, mutta hiusten pohtiminen saa hänet miettimään omaa alkuperäänsä ja identiteettiään.