Don't Look Under the Bed
Kun Middlesburgin kaupungissa alkaa tapahtua outoja asioita, 13-vuotias Frances McCausland näyttää syylliseltä niihin. Frances tahtoo epätoivoisesti ratkaista arvoituksen ja puhdistaa nimensä, ja hän pyytää vastahakoisesti apuun Larry Houdinin, pikkuveljensä mielikuvitusystävän. Larryn täytyy opettaa Francesia luottamaan mielikuvitukseensa hänet syylliseksi lavastaneen mörön päihittämisessä ja kaupungin pelastamisessa.