Downhill
Alpeilla perhelomaa viettävä aviopari selviää täpärästi lumivyörystä. Heidän suhteensa ajautuu sekasortoon, kun he joutuvat puntaroimaan uudestaan elämäänsä ja tunteitaan toisiaan kohtaan. Julia Louis-Dreyfus ja Will Ferrell tähdittävät tätä kärkevää komediaa.
Julia Louis-Dreyfus ja Will Ferrell tähdittävät hulvatonta komediaa Alppireissulle lähteneen perheen kommelluksista. Billie ja Pete (Louis-Dreyfus ja Ferrell) odottavat innolla hauskaa lasketteluviikkoa eurooppalaisessa vuoristokohteessa kahden poikansa kanssa. Mutta kun Pete reagoi vaarattomaksi osoittautuvaan lumivyöryyn eri tavoin kuin Billie, parin avioliitto suistuu heikoille jäille. Pete ja Billie eivät saa lumivyörytapausta mielestään ja päätyvät viettämään aikaa erillään erinäisten henkilöiden kanssa. Pete laskettelee ja ryyppää työkaverinsa (Zach Woods) kanssa. Tämä on uuden parisuhteensa hurmosvaiheessa hashtageista intoilevan tyttöystävänsä (Zoe Ghao) kanssa. Billie saa yllättäviä neuvoja aistikkaalta laskettelunopettajalta (Giulio Berruti) ja seksihullulta hotellityöntekijältä (Miranda Otto). Erillään vietetty aika ja hämmentävät kohtaamiset antavat Petelle ja Billielle uutta näkökulmaa. He tajuavat, että heidän on päätettävä, pystyvätkö he jatkamaan perheenä. Mustalla huumorilla, realismilla ja uskottavilla näyttelysuorituksilla höystetty Downhill tutkiskelee virkistävästi rakkautta, perhettä, vaistoja ja odotuksia.