Drain Alcatraz
Tieteellisten retkien ja nykyaikaisen tietokonemallinnuksen avulla Drain Alcatraz poistaa vaaralliset vesistöt maailman pahamaineisimman vankilan ympäriltä. San Fransiscon lahti täysin kuivattuna tämä huonomaineinen saarivankila paljastaa vihdoinkin salaisuutensa ja näyttää, miksi sieltä oli lähes mahdotonta paeta.