Ankronikka: Kadonneen lampun metsästäjät
Roope Ankka, kaikkien rikas suosikkisetä, lähtee Ankkalinnan kartanokodistaan etsimään kauan kadoksissa ollutta legendaarisen varkaan, Collie Baban ryöstösaalista rinnallaan veljenpojat Tupu, Hupu ja Lupu sekä sukulaistyttö Tepa.
Liity Roope-sedän ja suositun Ankronikan värikkäiden hahmojen seuraan tässä toiminnantäyteisessä, siipiä läpsivässä ja höyheniä nostattavassa aarteenmetsästyksessä. Veljenpojat Tupu, Hupu ja Lupu sekä sukulaistyttö Tepa rinnallaan kaikkien rikas suosikkisetä Roope Ankka lähtee Ankkalinnan kartanokodistaan etsimään kauan kadoksissa ollutta legendaarisen varkaan, Collie Baban ryöstösaalista. Aarteen löytäminen ei kuitenkaan ole aivan sellaista kuin piti. Jännittävä seikkailu johtaa koomiseen kaaokseen, taianomaiseen sekasortoon ja oppituntiin siitä, mikä on paljon arvokkaampaa kuin raha, kulta ja jalokivet.