Dude, Where's My Car?
Ashton Kutcher ja Seann William Scott esittävät kahta edellisyön villit tapahtumat unohtanutta pössyttelijää, joille selviää niihin liittyneen seksiä, huumeita ja galaksienvälistä vakoilua.
Ashton Kutcher ja Seann William Scott tähdittävät hulvatonta komediaa Jessen ja Chesterin rooleissa. He ovat kaksi bilehilettä, jotka huomaavat eräänä aamuna herätessään, että Jessen auto on poissa. Samoin on heidän muistojensa laita koskien edellisyön tapahtumia. Törkeän siistissä komediassa he käyvät läpi eilisen puuhiaan, kohtaavat avaruudesta kotoisin olevia kuumia pimuja, välttelevät tappajastrutseja ja yrittävät rauhoitella ärtyneitä tyttöystäviään.