Ei voi olla totta
Mies rakastuu kauniiseen naiseen ja harrastaa seksiä tämän kanssa mutta kuulee pian tämän olevankin hänen siskonsa. Vuotta myöhemmin mies saakin tietää, ettei nainen olekaan hänen siskonsa ja lähtee kertomaan hänelle totuuden ennen kuin hän ehtii naida toisen miehen.