Eilen, tänään, ikuisesti
Yhdysvaltalainen viihdyttäjä Eddie Sparks haluaa tarjota toisen maailmansodan sotilaille viihdettä ja saa avukseen laulaja ja tanssija Dixie Leonhardin.