Love Never Dies
Melinda pelkää leveälierihattuisen miehen saaneen otteen Andreasta. Hän menee professori Rick Paynen luo, joka on asiantuntija okkultistisissa uskomuksissa ja okkultismin historiassa, nähdäkseen tunnistaako tämä lierihattumiestä, yrittäessään pelastaa ystävänsä. Nuori mies, jolla vaikuttaa olevan pakkomielle Melindaan, aikoo lentää Seattlesta tapaamaan häntä.