Elton John Live Farewell from Dodger Stadium
Elton John Live: Farewell From Dodger Stadium on tapahtuma, jossa supertähti Elton John esiintyy suorassa livekonsertissa Dodger Stadiumilla Pohjois-Amerikan viimeisessä konsertissaan. Farewell Yellow Brick Road -kiertueeseen kuuluvassa elämyksessä nähdään erikoisvieraita ja kuullaan kansainvälisiä hittejä. Nämä musiikin historian upeimpiin kuuluvat jäähyväiset nähdään kodeissa ympäri maailman.
Tässä ainutlaatuisessa konserttielämyksessä Elton John esiintyy Dodger Stadiumilla Los Angelesissa, missä hänet nähtiin vuonna 1975 kahdessa loppuunmyydyssä konsertissa, jotka sinetöivät hänen paikkansa kansainvälisenä legendana. Nyt ympyrä sulkeutuu, kun hän nousee lavalle viimeisessä Pohjois-Amerikan konsertissaan osana Farewell Yellow Brick Road -kiertuettaan yhdessä musiikin historian upeimmista jäähyväisistä.