Erbarme Dich: Matthaus Passion Stories
Erbarme Dich kertoo Matteus-passion syvällisestä vaikutuksesta ihmisiin, joihin tutustumme ränsistyneessä kirkossa pidettävän esityksen aikana. Kuoro ja orkesteri esiintyvät kapellimestari Pieterjan Leusinkin johdolla kodittomille ihmisille ja pakolaisille vuonna 2013.