Ernest Saves Christmas
Kun joulupukki päättää jäädä eläkkeelle ja luovuttaa jouluyllätyksiä täynnä olevan taikasäkkinsä uudelle pyhälle Nikolaukselle, hän värvää avukseen hulvattoman joukon erilaisia hahmoja. Mukana on myös rakastettava ja kaikkitietävä Ernest P. Worrell.
Korkealla lentäviä poroja! Ilkikurisia tonttuja! Rekiajeluja poimunopeudella! Valmistaudu taianomaiseen joulumieleen, hullunkurisiin joulutervehdyksiin ja lumoaviin erikoistehoisteisiin tässä nopeatempoisessa ja sydäntä lämmittävässä hittikomediassa! Kun joulupukki päättää jäädä eläkkeelle ja luovuttaa jouluyllätyksiä täynnä olevan taikasäkkinsä uudelle pyhälle Nikolaukselle, hän värvää avukseen hulvattoman joukon erilaisia hahmoja. Mukana on myös rakastettava ja kaikkitietävä Ernest P. Worrell (Emmy-palkittu koomikko Jim Varney)! Matkan varrella joulupukki ja Ernest auttavat kyynistä teiniä kokemaan joulun hengen ennennäkemättömällä tavalla. Ja siitä hauskuus ja taika vasta alkavatkin! Ernest Saves Christmas on ihastuttava, yllättävä ja ikimuistoinen tarina!