Fantastic Lies
Maaliskuun 13. päivä 2006 Duken yliopiston haavipallojoukkue järjesti juhlat. Mitä siellä tapahtui, muutti ihmisten elämän, pilasi urat, tahrasi yliopiston maineen ja vaaransi lajin tulevaisuuden oppilaitoksessa.
Eräät Duken yliopiston haavipallon pelaajat keksivät huonon idean 13. maaliskuuta 2006 ja kutsuivat kaksi stripparia joukkueen juhliin. Seurauksena oli painajainen, joka muutti ihmisten elämän, pilasi urat, tahrasi yliopiston maineen ja vaaransi lajin tulevaisuuden oppilaitoksessa. Vielä 10 vuotta myöhemmin Duken haavipalloskandaali menee tunteisiin Pohjois-Carolinan Durhamin ulkopuolellakin.