Isojen kissojen leikit
Mikä kissaeläin on paras? Isojen kissojen leikit kilpailuttaa leijonia, tiikereitä ja gepardeja haastavissa tehtävissä. Niiden päätyttyä yhdestä lajista tulee kissaeläinten kuningas. Kissaeläintutkija Boone Smith luo haasteita lajeille tässä ainutlaatuisessa kilpailussa. Koska tätä ei ole aiemmin tehty, turnauksessa voi tapahtua mitä tahansa.