Ferdinand
Kun Ferdinandia luullaan vaaralliseksi, se joutuu härkätaisteluun. Palatakseen kotiin se kokoaa joukon mukaansa seikkailuun, joka osoittaa, ettei ketään saa arvioida ulkokuoren perusteella.