Elämäänsä kyllästyneenä Jack kohtaa mielenkiintoisen muukalaisen, joka muuttaa hänen käsitystään todellisuudesta.
Tässä David Fincherin ohjaamassa provokatiivisessa draamassa Brad Pitt ja Edward Norton esittävät ystäviä, jotka järjestävät brutaaleja, paljaskätisiä nyrkkeilyotteluita.