Fire Island
Tämä ikoniseen Fire Island Pinesiin sijoittuva, Andrew Ahnin ohjaama elokuva tutkiskelee nykyaikaisesti ja monikulttuurisesti sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen elämiä ja romansseja ammentaen innoitusta Jane Austenin klassisen romaanin Ylpeys ja ennakkoluulo ajattomista teemoista. Tarina keskittyy kahteen parhaaseen ystävään, jotka päättävät lähteä legendaariselle kesäseikkailulle halvan roseeviinin ja monenkirjavan ystäväkatraansa seurassa.