Freaknik: The Wildest Party Never Told
Juhlistava katsaus Freaknikin riehakkaisiin aikoihin. Tämä Atlantan ikoninen katujuhla veti 80- ja 90-luvuilla puoleensa satoja tuhansia ihmisiä ja auttoi nostamaan Atlantan kulttuurista näkyvyyttä.