Fuga da Reuma Park
Mitä kuuluu Aldolle, Giovannille ja Giacomolle vuonna 2041? Huolimatta iän mukanaan tuomista terveysongelmista he eivät ole kadottaneet surrealistista huumorintajuaan. Kolmikko on suljettu vanhaan huvipuistoon, josta on tehty “kauhujen hoivakoti” vanhuksille, ja he esittävät tunnetuimpia sketsejään ja karkaavat lopulta Brasiliaan.
Lapset Ficarra ja Picone heittävät vanhentuneen Aldo Baglion ”kuin radioaktiivisen jätteen” Reuma Parkiin, vanhusten huvipuistoon, joka muistuttaa huipputurvallista vankilaa. Puistoa johtaa Ludmilla, kurvikas ja vahva, mutta säälimätön venäläinen nainen. Täällä Aldo tapaa ensin höperöityneen Giovannin, joka puhuu kaloille ja puluille, sitten rullatuolissa istuvan Giacomon, jolle ratsastaminen on pakkomielle. Kolmikko piristyy ja alkaa suunnitella pakoa. Jouluyönä, kun meluisat juhlat alkavat sirkusteltassa, kolme pelotonta vanhusta pakenee. Ludmillan seuraamina kolmikko pääsee satamaan moottoripyörän sivuvaunussa, ja väsyneinä mutta onnellisina he nousevat Giovannin veneeseen. Giovannin rahoilla he nostavat purjeet kohti unelmiensa määränpäätä, Rio de Janeiroa!