Fuzzbucket
Fuzzbucket, fiksu ja rakastava mutta näkymätön olento, auttaa Mikeya kestämään vanhempiaan ja yläkoulun ensimmäisen päivän aiheuttaman trauman. Vastineeksi Mikey auttaa olentoa luomaan keitoksen, joka tekee siitä näkyvän kaikille.