Ghosting: The Spirit of Christmas
Jess käy elämänsä parhailla ensitreffeillä, mutta "ghostaa" tahattomasti Benin kuollessaan kotimatkalla auto-onnettomuudessa. Jess ei tiedä, miten hän pääsisi tuonpuoleiseen, joten hän tarvitsee apua parhaalta ystävältään, Karalta, joka yhä näkee ja kuulee hänet.