Giving Up the Ghost
Melinda kohtaa vihaisen aaveen, entisen ammattilaisbaseballpelaajan, joka kuoli auto-onnettomuudessa ja haluaa nyt vallata nuoren syöttäjän, Justin Cotterin, kehon. Justin on peloissaan ja hämmentynyt, eikä tiedä taistelusta, joka hänen sisällään on meneillään. Melindan pitää näyttää Justinille, mitä hänelle on tapahtumassa, ja auttaa poikaa kääntämään selkänsä voimakkaalle hengelle.