Goodbye Christopher Robin
Elokuva on ainutlaatuinen katsaus monien rakastaman lastenkirjailija A. A. Milnen (Domhnall Gleeson) suhteeseen poikansa Christopher Robinin (Will Tilston) eli Risto Reippaan kanssa, jonka lelut toimivat inspiraationa Nalle Puhin taianomaiselle maailmalle. Yhdessä äitinsä Daphnen (Margot Robbie) ja lastenhoitajansa Oliven (Kelly Macdonald) kanssa Christopher joutuu perheineen keskelle kirjojen kansainvälistä menestystä. Niiden hurmaavat tarinat tuovat toivoa ja lohtua ensimmäisen maailmansodan jälkeiseen Englantiin. Mutta kun maailman katse kohdistuu Christopheriin, millaisen hinnan koko perhe joutuu maksamaan kaikesta?