Green Card
Tämä hurmaava romanttinen komedia näyttää, mitä voi tapahtua, kun kaksi toisilleen tuntematonta sanoo toisilleen "Tahdon".
Yhteinen ystävä järjestää ranskalaisen George Fauren ja newyorkilaisen Brontë Parrishin mukavuusavioliiton. George tarvitsee oleskeluluvan jäädäkseen Yhdysvaltoihin, kun taas Brontë, hortonomi, on löytänyt täydellisen asunnon, jossa on kasvihuone, mutta joka on varattu vain aviopareille. Pikaisen siviilivihkimisen jälkeen kumpikin saa haluamansa ja he eroavat aikomatta koskaan enää tavata. Mutta kun valtion tutkinta tuo heidät taas yhteen, ja alun ärsytyksestä ja yhteensopimattomuudesta huolimatta, pariskunta alkaa huomata yllättäviä asioita itsestään ja siitä, millainen romanssi voi olla.