Gun Shy
Sisukas peiteoperaatioita tekevä huumepoliisin agentti menettää hermonsa, kun kohtaaminen gangstereiden kanssa traumatisoi hänet. Hän huomaa turvautuvansa epävakaan terapiaryhmän apuun ollessaan syvällä peitetehtävässä.
Liam Neeson, Oliver Platt ja Sandra Bullock tähdittävät tätä törkeän omituista komediaa siitä, mitä tapahtuu, kun kiireinen peitetehtävissä oleva poliisi menettää hermonsa. Charlie (Neeson), kunnioitettu huumepoliisin agentti, joka traumatisoituu kohdattuaan häikäilemättömiä gangstereita, voi tehdä työnsä vain viehättävän hoitajan (Bullock) nolojen hoitojen sekä täysin epävakaan tukiryhmän tarjoaman kyseenalaisen psykoterapian avulla. Ja koska Charlie on jumissa syvällä peitetehtävässä, kunnes nappaa nokkelan liipaisinherkän mafiapomon, jota pelkää kuoliaakseen (Platt), hän voi vain toivoa, että hänen kivenkova peiteroolinsa pitää niin kauan, että hän voi tehdä vielä viimeisen pidätyksen ja selvitä siitä elossa. Mukana on suuria tähtiä ja paljon naurua. Tätä isokaliiberista komediahittiä ei voi missata!