Guru of Go
Paul Westhead halusi hioa ahkerasti korille tähtäävää hyökkäystaktiikkaansa Loyola Marymountin yliopistossa. Pelaajat Hank Gathers ja Bo Kimble antoivat hänelle siihen mahdollisuuden.