Haunted Mansion
Tervetuloa Haunted Mansioniin typerät kuolevaiset, astukaa sisään omalla vastuulla! Kun Walt Disney kehitti vetonaulan, hän ei eritellyt, tulisiko sen olla hassu vai pelottava, joten siitä tuli täydellinen sekoitus molempia. Haunted Mansion on osoittautunut niin suosituksi, että se on inspiroinut useamman version itsestään, kuten viiltävän kammottavan Phantom Manorin Disneyland Pariisissa, sekä oudon ja upean Mystic Manorin Hongkongin Disneylandissa.