Helinä-keiju ja merirosvokeiju
Helinä-keiju ystävineen lähtee eeppiseen seikkailuun löytääkseen ystävänsä Zarinan, älykkään ja kunnianhimoisen keijun, joka on jäänyt Sinisen keijupölyn vangiksi. Yhdessä he kohtaavat merirosvojengin, jota johtaa pian Kapteeni Koukkuna tutuksi tuleva hyttipoika.
Peter Panin maailmasta saamme tämän miekkaseikkailun Zarinasta, älykkäästä ja kunnianhimoisesta pölynvartijasta, joka jää Sinisen keijupölyn ja sen loputtomien mahdollisuuksien vangiksi. Zarina joutuu pulaan villien ideoidensa ansiosta, pakenee Keijupoukamasta ja liittyy Kallokallion juonittelevien merirosvojen jengiin. Nämä nimeävät hänet laivansa kapteeniksi. Helinän ystävineen on lähdettävä eeppiseen seikkailuun löytääkseen Zarinan, ja yhdessä ja kohtaavat merirosvojengin, jota johtaa James... pian Kapteeni Koukkuna tutuksi tuleva hyttipoika.