Her Infidelity
Komeasta nuoresta opettajasta nimeltä Grayson Kendall tulee lasten ja vanhempien suosikki. Yksinäinen kotiäiti Lily Helms kiinnostuu hänestä romanttisesti. Lily olettaa Ashin Peter-isän pettävän häntä, joten Lily tekee itse aviorikoksen kotona, vain huomatakseen olleensa väärässä. Grayson ei kuitenkaan luovu hänestä niin helposti. Kukaan ei usko Lilyn väitettä, että Grayson vainoaa häntä.