High Heels and Low Lifes
Minnie Driver ja Mary McCormack esittävät parhaita ystävyksiä tässä energisessä toimintakomediassa, jossa tytöt joutuvat vastatusten rikollisten kanssa. Lontoolainen sairaanhoitaja Shannon (Driver) ja amerikkalainen näyttelijänalku Frances (McCormack) kuulevat vahingossa pankkiryöstäjien pakosuunnitelmasta. Tytöt vaativat osaa saaliista ja uhkaavat mennä tietoineen poliisille, mikäli eivät rahoja saa. Mutta rosvotpa eivät rahoistaan hevillä luovu, vaan uhkaavat kaverusten henkeäkin. Mutta tytöt päättävät antaa takaisin samalla mitalla! Täynnä uskaliaita keikkoja, petoksia ja vinhaa vauhtia, High heels and low lifes on hauskinta lain tällä puolen.