Hitler vastaan lehdistö
Jo vuonna 1920 Münchener Postin journalistit näkivät Hitlerin muodostaman uhan. He kirjoittivat horjumattomasti ja pelottomasti kansallissosialismista. Hitler kutsui heitä "Münchener-tuholaisiksi" tai "paholaisen työpajaksi" ja vainosi heitä rikollisryhmillään. Nykyään nämä rohkeat lehtimiehet ja heidän lehtensä on lähes unohdettu. Heistä on julkaistu vain yksi kirja, ja sekin Brasiliassa.