Yksin kotona – Oma koti kullan kallis
Kymmenvuotias Max Mercer on jätetty vahingossa yksin kotiin hänen perheensä matkustettua Japaniin joulun pyhiksi. Max joutuu puolustamaan kotiaan katalan pariskunnan yrittäessä varastaa taloon kätkettyä arvoesinettä. Ja hän tekee kaikkensa estääkseen ryöstön.
Rakastetun jouluelokuvasarjan uudessa seikkailukomediassa kymmenvuotias Max Mercer on jätetty vahingossa yksin kotiin hänen perheensä matkustettua Japaniin joulun pyhiksi. Max joutuu puolustamaan kotiaan katalan pariskunnan yrittäessä varastaa taloon kätkettyä arvoesinettä. Ja hän tekee kaikkensa estääksen ryöstön. Luvassa on hassunkurisia eeppisiä tapahtumia, mutta kaaoksesta huolimatta Max huomaa, että oma koti on kullan kallis.