Hot shots 2 - Kaikkien jatko-osien äiti
Charlie Sheen palaa kapinallisena entisenä lentäjänä, joka värvätään pelastamaan yhdysvaltalaiset panttivangit – sekä heitä jo aiemmin pelastamaan lähetetyt pelastusjoukot!
Kapinallinen entinen lentäjä Topper Harley (Charlie Sheen) värvätään jälleen suorittamaan salaista tehtävää. Tällä kertaa maan epäpätevä presidentti (Lloyd Bridges) lähettää hänet Lähi-itään pelastamaan yhdysvaltalaiset panttivangit ja lukuisat heitä jo aiemmin pelastamaan lähetetyt miehet. Buddhalaistemppelissä aiemman rakastajansa (Valeria Golino) perään haikaileva Topper ryhdistäytyy ja lähtee suorittamaan hulvatonta ja toiminnantäyteistä tehtäväänsä.