Hot Tub Time Machine
Neljä kaverusta on jämähtänyt aikuisuuden kuvioihin. Mutta he saavat mahdollisuuden valoisampaan tulevaisuuteen, kun hiihtokeskuksen poreammeessa vietetyn rankan ryyppyillan jälkeen he heräävät vuodessa 1986.